Hier zijn we dan eindelijk weer! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu Hier zijn we dan eindelijk weer! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu

Hier zijn we dan eindelijk weer!

14 Mei 2017 | Australië, Brisbane

Al weer bijna een half jaar voorbij sinds ons vorige bericht in november...

Even terug kijken wat we ook al weer allemaal hebben gedaan:
- jetski trip naar Peel Island – met Kristina & her mum
- naar Wim-Lex & Maxima in Brisbane gezwaaid - toch wel sneu als je het koningspaar van NL bent en er staat maar een man of 20...
- kantoor versierd voor kerst – festive season in 35 graden, heerlijk! (buiten dan, binnen uiteraard in de airco)
- kerstkaarten met een foto van onze eigen plek onder de zon naar NL gestuurd – ja, een zwembad is hier een ‘must’ in de zomer
- oud & nieuw bij Robert & Cisca in Port Macquarie gevierd – dat doen we hier gewoon 'even', 6.5u (550km) heen rijden, daar 4 dagen geweest, dan weer terug
- weekendje Stradbroke Island – Simon had een vrijgezellenfeestje dus ik heb met Nev & Susan een weekendje zon, zee, strand op Straddie gepakt
- weekendje Lake Moogerah – met Nev en Jake, om toch maar weer eens een plek te proberen (met jetski) waar we nog niet eerder zijn geweest

and last but not least:

- Fraser Island!!! 2 weken langen genieten op/van dit mooie eiland...
1e week met z’n tweetjes op Sandy Cape verbleven (noordelijkste stuk van het eiland) - zwemmen, vissen (catch & eat), jetski-en, SUP-en (stand-up paddle boarden), tripje naar de lighthouse, bbq-en – allemaal erg moeilijk vol te houden ;-)
2e week hebben Steve, Robert & Cisca zich bij ons aangesloten en zijn we naar Champagne Pools, Indian Head, Eli Creek, Lake Wabby, Lake McKenzie and Kingfisher Bay geweest.

Wat is het leven toch mooi...

• 14 Mei 2017 - 18:46

Marleen En Arend:

hoi lieverds
    wat hebben jullie het toch slecht zeg wij zouden haast medelijden krijgen.

Maar wij weten beter ,KINDEREN GENIET MET VOLLE TEUGEN. wij genieten van jullie verhalen en foto s

onze lieve groetjes ma en arend

• 15 Mei 2017 - 19:39

Esther :

Hebben ze nog een tekstschrijver nodig in Brisbane? Ik wil daar ook wonen ;-) Prachtig weer! xx