Schandalig! ;-) - Reisverslag uit Brisbane, Australië van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu Schandalig! ;-) - Reisverslag uit Brisbane, Australië van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu

Schandalig! ;-)

13 Augustus 2017 | Australië, Brisbane

Al weer meer dan een jaar geleden verhuisd, maar nog steeds geen foto's van ons huis op wbj.nu gezet. Tis toch schandalig! ;-)

Om het goed te maken: hierbij een foto rondleiding door ons huis (foto 1).

Bij binnenkomst door de voordeur (foto 2), zie je de office (foto 3). Verder naar binnen lopen, kom je in de keuken+pantry links (foto 4-5) en dining rechts (foto 6), daarna de lounge (foto 7).
Vanuit de lounge kun je naar de achtertuin, met daar natuurlijk de heerlijke pool (foto 8 - Simon's bday pool party).
Ook nog op de benedenverdieping te vinden: bathroom downstairs (foto 9), laundry (foto 10) en de cinema (foto 11).

Boven hebben we 4 slaapkamers (foto 12-15) en 2 badkamers + 1 apart toilet (foto 15-18). Waarvan onze badkamer nog erg leeg is :-) work-in-progress...

Hopelijk geeft dit een beetje een indruk!

• 13 Augustus 2017 - 09:39

Maaike:

Wow! Dat ziet er prachtig uit. Genieten! Wat is jullie huidige adres?

Groetjes,
    Maaike

• 13 Augustus 2017 - 13:01

Nanine & Co.:

Elke dag vakantie! Well done! XXX

• 13 Augustus 2017 - 19:18

Marleen:

Lieve Kinderen .. wat hebben jullie een prachtig huis ( dat wist ik al ) maar nu hebben we het in het geheel gezien erg mooi ik hoop dat jullie er heel lang mogen blijven wonen, ,maar na wat ik gehoord heb , ach laat ik niet op de zaken vooruit lopen . GENIET er van Liefs je moeder en
    schoonmoeder DIKKE kus

• 14 Augustus 2017 - 11:01

Mien En Wiebo:

Prachtig hoor; mooi dat dit alles te realiseren is door jullie; knap gedaan door jullie;
    voor herhaling vatbaar ?.........
    geniet elke dag van jullie mooie stek !

En plaatje van de garage (binnen ?)

Fotoos zouden zo in de folder kunnen ........hi,hi.

• 24 Augustus 2017 - 22:14

Esther Derks:

Heel mooi en wat gezellig rond het zwembad! :-)