4 dagen genieten - Reisverslag uit Brisbane, Australië van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu 4 dagen genieten - Reisverslag uit Brisbane, Australië van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu

4 dagen genieten

21 November 2016 | Australië, Brisbane

Vorig weekend 4 dagen naar een van onze favoriete spots geweest: Noosa North Shore en Double Island Point.
Four days of fun, beach, sun, camping, jetski-ing, surfing - samen met Nev, Steve onze "lifeguard" :) en Jenna. En de Nederlandse vlag wapperend in de wind op een duin om onze camp-spot te markeren.

Met op de laatste dag ook nog wat entertainment: iemand dacht met high tide dezelfde beach track terug te nemen die hij die ochtend met low tide had gedaan. Dat werkt dus niet, want auto's kunnen ook hier nog steeds niet zwemmen... :)

• 27 November 2016 - 10:48

Marleen:

Wat een leuk weekend hebben jullie weer gehad prachtig ook doordat we weten waar jullie ongeveer hebben gezeten .Prachtige plek . wat een gek joh die van de auto (dachten nog dat is een amfibie auto ) later lazen we dat het een gewone was hij kan hem wel afschrijven zeker .Nou Kids blijf genieten van al dat moois wat Australie jullie te bieden heeft Lieve groetjes Ma en Arend

• 28 November 2016 - 13:37

Chris:

Met zo'n omgeving kan die tiendelige cursus Mindfullness ook wel in de prullenbak volgens mij.... geniet er lekker van!