Happy new year!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu Happy new year!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu

Happy new year!!

04 Januari 2015 | Australië, Melbourne

Woensdagmiddag 31 december zijn we op het vliegtuig gestapt naar Melbourne.
Daar oud & nieuw gevierd op een boot met een collega van Simon. Super gezellig en de beste locatie om het vuurwerk te bekijken!

Daarna zijn we nog t/m zondag 4 januari in Melbourne gebleven. Bij Vanessa gelogeerd; ik ken haar van PwC Rotterdam, zij is in juli 2014 met vriend Peter en kids Liene en Mirre naar Melbourne verhuisd.
Met een huurauto hebben we lekker rond getourd. St Kilda, Phillip Island (penguins), Sorrento (lekker italiaans gegeten), Mornington Peninsula - hele mooie ervaring en weer heel anders dan Brisbane. Heerlijk genoten van deze mini-vakantie.

Voor iedereen de allerbeste wensen voor 2015!

• 11 Januari 2015 - 10:36

Marleen:

wat een prachtig nieuwjaar hebben jullie daar geviert met heel mooi vuurwerk weer een leuke ervaring prachtig blijf genieten hoor groetjes ma en arend