Merry xmas! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu Merry xmas! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu

Merry xmas!

21 December 2014 | Australië, Brisbane

Tijd voor updates uit Oz; we hebben weer zo veel beleefd in de afgelopen weken!

Met CUA weer meegedaan aan PwC's jaarlijkse Cool Night Classic (5km run for charity). Dit jaar hebben we 30 CUA people zo ver gekregen om mee te doen (t.o.v. 10 vorig jaar) - dat was op zich al een hele prestatie.
Ook alle andere social activities gaan nog steeds door bij CUA: bbq in the park, kerstfeest, morning tea, volunteering day at Salvation Army.
En ja, we doen ook nog steeds wat werk, tussen alle activiteiten door. :)

Darryl's 46e verjaardag gevierd tijdens een weekend kamperen in Darlington Park, met een door Tracey zelf gemaakte pavlova taart. Op zaterdag nog een trip gemaakt naar O'Reilly's, via de 4WD track Duck Creek Road. Super gezellig en weer veel gelachen!

Nonna 100 jaar! Niet echt een update uit Oz, en helaas niet in Hengelo geweest, maar wel heeeeel leuk! Burgemeester op bezoek, artikel in de krant, heel veel visite - een hele happening dus.

En dan hebben we de volgende trips in het vooruitzicht:
- 4 dagen Melbourne
- 2 weken Bali
- 4 weken Brisbane-Cape York-Brisbane

En tenslotte: MERRY CHRISTMAS!!
Wij wensen iedereen hele fijne feestdagen en een fantastisch nieuwjaar!
New year's resolution to keep in mind: LIVE YOUR BEST LIFE!!

***
****