Off road weekend trip - Reisverslag uit Glass House Mountains, Australië van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu Off road weekend trip - Reisverslag uit Glass House Mountains, Australië van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu

Off road weekend trip

22 Maart 2014 | Australië, Glass House Mountains

Afgelopen weekend een fantastische off road trip door de Glass House Mountains en Conondale National Park gedaan.

Op zaterdagochtend vertrokken om tegen 11 uur met de track te beginnen.
Daarna voor de rest van het weekend bijna geen asfalt meer gezien!
En voor de allereerste keer: stuck in the mud! Gelukkig was hulp dichtbij - iedereen die je tegen komt tijdens het 4wd/off road rijden, zijn je vrienden op dat moment.

Zaterdag tegen het einde van de middag hadden we een hele mooie "campsite" gevonden :-)
In the middle of nowhere en met een super mooi uitzicht over de vallei in front of us.
Beter kun je het niet hebben!
's Avonds van de zonsondergang genoten, lekker ge-bbq-ed, en de miljoenen sterren in het melkwegstelsel bewonderd.
Voordat we naar Australie zijn verhuisd, wist ik niet eens dat er ZO VEEL sterren zijn! Heel erg mooi!

De volgende dag (zondag) de Glass House Mountains track afgemaakt en daarna door naar Conondale National Park waar we een track door het regenwoud hebben gevolgd.
En daarbij natuurlijk ook de heerlijke swimming holes, aangelegd door moeder natuur, bezocht.

Weer een heel mooi stukje van Oz ontdekt! :-)

• 25 Maart 2014 - 15:05

Esther Derks:

Bij het zien van de mooie foto's geniet ik met jullie mee :-)
    xx