Update uit Oz - Reisverslag uit Brisbane, Australië van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu Update uit Oz - Reisverslag uit Brisbane, Australië van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu

Update uit Oz

23 November 2013 | Australië, Brisbane

Hallo allemaal!
Tijd voor een update uit Oz - dit keer geen (vakantie)tripjes, maar allerlei ditjes en datjes uit ons leven.

WERK
Inmiddels zijn we allebei redelijk gesettled in onze nieuwe jobs. En CUA is GE-WEL-DIG! Er is geen ander woord voor; werk, collega's en vooral de social events zijn super leuk ;-)
Zie foto's voor voorbeelden: picknick in Roma St park (with lots and lots of food!), Halloween, massive yummie chocolate cake voor CUA safety week, PwC's Cool Night Classic - 5km run (deze keer in een CUA singlet) met een fantastisch resultaat! Ik wilde binnen de 30 minuten lopen, en mijn score was... 26:48 min - yay! Dat is een verbetering van meer dan 5 min t.o.v. vorig jaar! Blij en trots! :-))) Met een welverdiend biertje na afloop!

BEZOEK
Een paar weken geleden hebben Mathijs, Rinske en Jason een weekje bij ons gelogeerd (ze hadden een bruiloft in Brisbane). Super leuk en gezellig om ze weer te zien, nadat ze een jaar geleden naar Western Australia zijn verhuisd. Hopelijk gaan we in mei volgend jaar bij hun langs!
Was een hele uitdaging om een 1-year-old tevreden te houden - je hebt toch wel echt hogere wiskunde (en heel erg veel geduld!) nodig om een autostoeltje in de auto vast te zetten, ontbijt naar binnen te krijgen, een logeer-/kampeerbedje in elkaar te zetten, en een luier te verwisselen! Ook veel gelachen uiteraard!

OZZIE WEATHER
Het blijft ongelofelijk om te zien hoe het op 1 dag 2 compleet verschillende weerbeelden kan geven: 's morgens een strakblauwe hemel en 's middags komt de regen met bakken uit de hemel - Queensland's summer storms have arrived! Werd ook wel tijd na al die droogte; wist niet dat we ooit blij zouden zijn met regen... ;-)

KITESURFING GOLD COAST
KitePower heeft weer een kitesurf event georganiseerd, deze keer aan de Gold Coast. Gezellig om weer even bij te kletsen met iedereen, en heel cool om alle kite-surf kunsten van iedereen te zien!

GOOD FOOD & WINE SHOW
Hele gezellige (en lekkere!) zaterdag gehad tijdens de good food & wine show met Nicole, Odin en Shellee. Voor $15 de hele dag lekkere hapjes, kazen, olijven, chocola, dips, en wijnen proeven. Wat wil een mens nog meer!

Cheers mates - tot de volgende update!

• 23 November 2013 - 11:31

Marleen:

hoi liset en simon wat een leuk feest heeft liset weer gehad gezellig hoor ik hoor en zie niks van simon zijn feesten heeft hij die niet ? haha verschil moet er zijn he .
    leuk dat rinske en martijn weer geweest zijn ,ja volgend jaar echt daar naar toe gaan hoor . en blijven genieten van alles wat je daar tegemoet komt .
    veel LIEFS en groeten van Ma en Arend xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 23 November 2013 - 13:12

Beste lezers,
    Er zijn meer foto's bij dit verslag (ik weet niet waarom je ze niet kunt zien in bovenstaand foto overzicht).
    Ga naar "Foto's" via de link in het menu linksbovenin, dan kun je de rest van de foto's vinden.
    xx

• 23 November 2013 - 13:29

Esther:

Fijn om te lezen dat jullie allebei happy zijn met jullie werk en zoveel leuke dingen doen en beleven. Je ziet er goed uit Liset! xx Esther