Road trip - Reisverslag uit Sydney, Australië van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu Road trip - Reisverslag uit Sydney, Australië van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu

Road trip

14 September 2013 | Australië, Sydney

After a road trip of almost 2,000 km over the weekend (Brisbane-Sydney-Brisbane), our new family member has arrived in Brisbane! She's very loud and her name is Ducati Streetfighter. Special thanks to Robert and Cisca for the very pleasant stop-over we had at their place in Port Macquarie!

Afgelopen vrijdag begon om 20:00u onze weekend road trip. Doel van de trip: buy a motorbike in Sydney!
Maar alleen maar 2.000 km heen en weer rijden is natuurlijk ook niet echt de leukste weekend bezigheid, dus we hebben de trip gecombineerd met een bezoekje aan Robert en Cisca die in Port Macquarie wonen. Dat was ook een perfecte overnachtingslocatie!
Op vrijdag zijn we na 600 km rijden om 2:00u 's nachts bij hun aangekomen. Heerlijk geslapen in hun gastenverblijf (cabin die in hun "achtertuin" staat), zaterdagochtend gezellig ontbeten en toen weer op pad. Om 9:00u vertrokken en 400 km verder en 4,5u later waren we in Sydney. Motor bekeken en gereden, all good! Dus ingeladen en weer terug. Na weer 400 km en 4,5u waren we weer terug bij Robert en Cisca in Port Macquarie. Gezellig gegeten en daarna weer een nachtje in de cabin.
Zondagmorgen, na een goed ontbijt, rond 11:00u zijn we weer richting Brisbane vertrokken.

En vandaag om 18:30u was het dan eindelijk zover: de Ducati Streetfighter heeft de reis overleefd, staat bij ons in de garage, en Simon is blij!

Was weer een fantastisch weekend!

• 15 September 2013 - 13:55

Esther:

Veel plezier met de nieuwe motor :-)

• 15 September 2013 - 14:42

Wiebo:

Gefeliciteerd, mooie trip en een nog mooiere motor !
    Schitterend,
    Nu kun je een Italiaans motor museum beginnen in Brisbane!
    Denk er om dat die Italianen technisch goed aan de praat te houden niet altijd makkelijk is.
    Veel plezier er mee en altijd voorzichtig !
    groet, liefs, Wiebo.

• 15 September 2013 - 14:43

Wiebo:

Italiaanse invloeden ?
    Waar zou dat toch van komen ?
    W.

• 15 September 2013 - 20:00

Marleen En Arend:

hallo kinderen. dat was zeker een mooie trip en echt weer een prachtige moter veel veilige kilometers rust maar ff uit na 2 x 2000 kilometer groetjes ma

• 17 Oktober 2013 - 02:45

Pascal Verhoeve:

Leuk om het te lezen .ik heb 4 jaar op school en in de klas gezeten met Robert ik hoop hem een keertje te ontmoeten ( wie heeft zijn tel nr) Gr. Pascal