West side 4WD trip - Reisverslag uit Gatton, Australië van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu West side 4WD trip - Reisverslag uit Gatton, Australië van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu

West side 4WD trip

25 Oktober 2014 | Australië, Gatton

Deze keer was het Mandy's beurt om een 4WD weekend trip te organiseren. Omdat zij in de buurt van Toowoomba/Gatton woont (ongeveer een uur ten westen van Brisbane), is het een trip in het westen geworden.

Wij hebben meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om met Robert en Cisca bij te kletsen.
Ze wonen in Port Macquarie in NSW, hun dochters Marit en Marlon studeren in Gatton (voor dierenarts).
En omdat zij dat weekend hun dochters gingen bezoeken, zijn wij vrijdagmiddag al vertrokken naar Gatton om daar 's avonds gezellig met hun te eten, te drinken, en bij te kletsen. Vrijdagnacht daar blijven slapen en zaterdagochtend de 4WD/camping vriendengroep opgezocht.

Vanaf daar een mooie trip gemaakt, met lots of 4WD-ing. Wel errug warm (38 graden) en stoffig (al heel lang geen regen gevallen).

Overnacht op de campground bij Lake Cressbrook, samen met heeeeel veel kangoeroes! Zelfs een paar met een kleintje in hun buidel. Blijft zoooo leuk! :-)

Zondagmiddag zijn we allemaal weer richting huis vertrokken.

Thanks Mandy, for organising this beautiful trip!

• 09 November 2014 - 22:28

Marleen:

wat een leuken trip hebben jullie weer gemaakt FANTASTICH en erg leuk al die kangoeroe s met baby s prachtig ..geniet erg van kids
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Ma en Arend