Dutchies back in Oz! - Reisverslag uit Brielle, Nederland van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu Dutchies back in Oz! - Reisverslag uit Brielle, Nederland van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu

Dutchies back in Oz!

08 Juni 2013 | Nederland, Brielle

We're back down under!

Na 3 drukke maar gezellige weken in Nederland (en Italie), zijn we toch ook wel blij om weer thuis te zijn. Ja, inderdaad, thuis... Door onze trip zijn we erachter gekomen dat Australie toch wel echt als 'ons thuis' voelt.

Iedereen heel erg bedankt voor de leuke tijd die we hebben gehad! En met name Marijke & Martijn natuurlijk, die ons 3 weken lang onderdak hebben geboden.

Het leukste begon al toen we aankwamen in Nederland: iedereen verrassen! Want niemand wist van onze komst. Nou, dat is gelukt! Verbaasde gezichten, tranen van geluk, gekke reacties, alles kwam voorbij.
Want 'even' terug komen na 3 jaar verwacht natuurlijk niemand!

In Nederland hebben we heerlijk genoten van het typisch Hollandse eten: erwtensoep met Unox rookworst, stamppot andijvie met gehaktbal, broodje filet americain met ei, boterham met hagelslag, beschuit met hagelslag. Heerlijk! Dat hebben we allemaal toch wel een beetje gemist.

Wat we niet gemist hebben, maar waar we toch van hebben mogen "genieten", was het Nederlandse weer... :-(
Tjee, wat was het koud! Echt HEEL ERG koud!
Wel weer een goede reden om even te shoppen. :-)

Verder zijn Nanine en ik nog een paar daagjes in Italie geweest, om pap & mam te verrassen. Want die hadden natuurlijk bedacht om precies in de tijd dat we naar Nederland kwamen, op vakantie te gaan. Wel een super-verrassing!
Helaas niet heel goed weer, maar wel nog even met z'n 4tjes genoten van Quinto en Camogli.

Als afsluiting van onze trip: een borrel bij Breezze aan de Brielse Maas. Heel gezellig om met iedereen bij te kletsen onder het genot van een hapje en een drankje.

En zo waren de 3 weken al weer heel erg snel voorbij...

We hopen iedereen een keer te zien in Oz!

• 16 Juni 2013 - 21:47

Nanine:

Echt grenzeloos verrast! Drie weken gaan wel erg snel om! Mooie foto's aan mooie herinneringen! Tot gauw, ergens ter wereld... X

• 18 Juni 2013 - 07:51

Marielle:

Hey vakantiegangers!

Vond het onwijs leuk om jullie weer even te zien en je kunt echt aan jullie zien dat Oz jullie thuis is. Wat zagen jullie er goed, gezond en gelukkig uit! Kan zelf echt niet wachten om permanent die kant uit te komen. Even mijn wederhelft verder inmasseren maar daar heb ik nog een paar jaartjes de tijd voor ;P

Lisette,
    Heb je de baan?