Boating & fishing - Reisverslag uit Brisbane, Australië van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu Boating & fishing - Reisverslag uit Brisbane, Australië van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu

Boating & fishing

08 Mei 2013 | Australië, Brisbane

Brrrrr... Wat is t koud!
Het is overdag nog 'maar' 25 graden en 's avonds/'s nachts daalt de temperatuur naar 15 graden!
Daarom zitten de kampeertripjes er helaas voorlopig niet meer in. :-(

Maar dat is helemaal niet erg, want gelukkig zijn de boot- en vistripjes van afgelopen weekenden ook geweldig!
Wat is er nu beter dan vers gevangen snapper: zo uit Moreton Bay in de pan! Beter kun je ze niet krijgen!
Ook de vangst was geweldig: 7 mooie grote snappers, waarvan er 2 zelfs 65 en 75 cm lang waren! Volgens Andrew een vangst die je maar 1 keer in je leven zal hebben - wat heeft Simon weer veel geluk!
Daarnaast ook een kleine reef shark aan de haak geslagen.

En 's nachts ging het gewoon door: zowel Simon als Andrew hadden allebei een mooie grote snapper! Voorlopig hoeven wij niet naar de viswinkel.

Afgelopen weekend zijn we met boot en jetski, met Andrew en dochter Isabelle, naar Peel Island geweest. Met dolfijnen rondom de boot! Heerlijke dag op het water met 's avonds een mooie zonsondergang boven Manly marina.

• 08 Mei 2013 - 12:46

Esther:

Klinkt geweldig allemaal. Geniet van jullie visjes :-) xx

• 08 Mei 2013 - 14:47

Nanine:

Niet het beste bericht voor een Dierenbeschermer, haha, maar ik hoop dat jullie iig zo diervriendelijk mogelijk en alleen voor consumptie vangen en alles dan ook gebruiken van de vis.. Kortom als je je aan de Australische wetten en regels houdt, kunnen jullie en anderen hier ook nog lang van blijven genieten! Varen en dolfijnen spotten, klinkt top, is veel leuker! :-))

• 09 Mei 2013 - 11:36

Haha, ik denk dat dit juist de meest "diervriendelijke" manier is die er bestaat! En zeker heel veel diervriendelijker dan de vissen die je in de winkel koopt!