Family visit, yay! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu Family visit, yay! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu

Family visit, yay!

17 April 2016 | Australië, Brisbane

Waar zal ik eens beginnen... Weer zo veel mooie verhalen te vertellen!

Marleen en Arend zijn langs geweest! Zo lang naar uitgekeken, zo leuk om weer familie uit Nederland te mogen ontvangen. Samen een aantal mooie trips gemaakt: O'Reilly's (Lamington National Park), 3 dagen Fraser Island (met op de terugweg Rainbow Beach, Coloured Sands, lunch @ Double Island Point, Noosa North Shore en Noosa). Toen hebben ze 5 weken gereisd met een camper van Brisbane naar Cairns, en weer terug naar Brisbane gevlogen. Daarna nog een paar dagen in Brisbane door gebracht. Samen naar Mt Cootha, Currumbin Wildlife Sanctuary en Coolangatta geweest.
Uiteraard genoten van al het moois dat Oz te bieden heeft en weer vele mooie plaatjes geschoten.

Wij zijn in de tussentijd, met Pasen, nog bij Robert, Cisca, Marit en Marlon in Gatton langs geweest. In de "achtertuin" gekampeerd en Table Top Mountain in Toowoomba beklommen.
Daarna met z'n tweetjes een (off)roadtrip terug naar Brisbane, via Bunya Mountains en state forest, met een amazing "campsite" a great view, in the bush!

Op een mooie zaterdagmiddag bij Odin & Shellee in de achtertuin de baby-to-come gevierd met een baby-q (barbecue, ozzie versie van een babyshower :-) en allerlei leuke spelletjes: baby-voedsel proeven (wat zit er in?), afstand speen spugen, raad de omtrek van Shellee's buik, raad het gewicht van de baby (winnaar wordt later bekend gemaakt), en een grote mand met luiers waar iedereen persoonlijke (motivatie)berichtjes in elke luier heeft achtergelaten ("only 1794 nappies to go!" - haha). Heel gezellig!

• 17 April 2016 - 10:45

Marleen En Arend :

Lieve lieve Kinderen
    Bedankt voor jullie bijdragen in een hele mooie vakantie. Geweldig . Wij hebben het echt naar ons zin gehad bij jullie en in de camper .Heel veel gezien en gedaan , gelopen , gereden .

al met al Geweldig Dank jullie wel Wij houden van jullie xxxxxxx