Life is a rollercoaster - Reisverslag uit Brisbane, Australië van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu Life is a rollercoaster - Reisverslag uit Brisbane, Australië van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu

Life is a rollercoaster

09 December 2015 | Australië, Brisbane

Life is a rollercoaster – wat is er veel gebeurd in de afgelopen weken!

Om met werk te beginnen: gekozen tot een van de 30 CUA top performers van 2015! Woohoo, trots! En de beloning was helemaal te gek: weekend weg in Byron Bay, met verblijf in 5 sterren spa-resort ‘The Byron at Byron’, verschillende activiteiten en gala diner op zaterdag en een Maui Jim zonnebril als surprise gift! En dat inclusief partner (lucky Simon)! Go CUA!
Vervolgens een paar weken later ook nog eens promotie; nu Group Finance Manager met een team van 10. Heel leuk maar ook heeeel erg druk, vooral met alle andere veranderingen in het team (internal transfers, new starters).

Verder op familie-gebied: op 12 november de geboorte van mijn kleine nichtje Diede – die ik hopelijk heel snel zal ga zien! En ook in november: nonna is 101 jaar geworden!
Maar naast al dit goede nieuws, hebben we in november helaas afscheid moeten nemen van onze lieve zia uit Milaan... :( Na een mooi leven en op een leeftijd van 103,5 jaar is ze nu samen met opa in de hemel.

Wat kan er veel gebeuren in zo’n korte tijd!

• 09 December 2015 - 12:52

Nanine:

Hey wat een mooi bericht, of berichten!! Super, een award voor mijn zus, haha dat doen niet veel je na, gefeliciteerd en supertrots! Werkwise klinkt top!

Maar nog beter dat je ons in NL komt bezoeken! De halve wereld over en straks sta je hier! Echt te leuk en hoop dat we die twee weken heel veel kunnen doen! In ieder geval effe op de foto met Diedsterd! :-)

XXXXX

• 09 December 2015 - 22:57

Martine:

Wat een (bijna) allemaal mooie nieuwtjes. Tot snel!

• 12 December 2015 - 12:50

Chris:

Veel mooie gebeurtenissen in het leven Lisette, geniet er vooral van en leuk om je binnenkort weer te zien!