Best birthday present ever!!! <3 - Reisverslag uit Brisbane, Australië van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu Best birthday present ever!!! <3 - Reisverslag uit Brisbane, Australië van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu

Best birthday present ever!!! <3

Blijf op de hoogte en volg

05 Juli 2015 | Australië, Brisbane

In een eerder bericht had ik al verteld over de mooie cadeau's die ik voor mijn verjaardag had gekregen, maar ik heb jullie nog niet verteld over het allermooiste, alllerleukste, allerliefste en allerschattigste cadeau: MACEO!!
Odilia is op 29 mei bevallen van een kerngezonde zoon. Helaas nog niet in levenden lijve kunnen knuffelen, maar al wel op een aantal foto's kunnen bewonderen. So cute!
Ook zal ik onze whatsapp chat op 28 en 29 mei niet snel vergeten; feeling lucky!
28 mei
L: Hi, hoe gaat t? Ben je klaar voor de grote dag morgen? Ik wel! ;-)
O: Hey!! Ja hoor ben er klaar voor! Ik hoop de baby ook!
O: Heb je morgen een feestje? Of ga je iets anders leuks doen?
L: Lunch en drinks, en weekend weg. Dus de baby moet morgen komen want kheb geen bereik za en zo!
O: Oh shit! Neeee! Dat is echt onhandig. Ik geef het door. Misschien helpt t ;)
L: Yes please… Voel je al iets? Of alles nog steeds hetzelfde?
O: Hij is gewoon lekker druk in mn buik. Maar niet anders dan anders. Ben bang dat ie t wel lekker heeft daarzo. Dat ie lekker aan het chillen is.
L: Khoor je morgen wel. Hoop ik.
O: Sowieso!! Je bent morgen jarig!!
L: Ja maar ik hoop meer dan dat
O: Keep you updated!
29 mei
O: Hij is er hoor. You lucky girl! Vanochtend geboren: Maceo [met foto]

Een andere hele leuke gebeurtenis in mei was de bruiloft van Debbie & Onno. Ook helaas niet bij aanwezig kunnen zijn, maar wel een aantal hele mooie foto's kunnen bekijken! Zo voelt het toch een heel klein beetje alsof ik er toch bij geweest ben.

Verder niet heel veel nieuws uit Oz. Nog steeds 'a little bit too cold' om te kamperen. Dus dan maar verder werken aan de canopy (die nu steeds meer vorm begint te krijgen) en yummie appeltaartjes bakken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 03 Sept. 2010
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 68141

Voorgaande reizen:

05 September 2010 - 30 November -0001

Simon & Lisette down under!!

Landen bezocht: