Vakantie in NL - Reisverslag uit Brielle, Nederland van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu Vakantie in NL - Reisverslag uit Brielle, Nederland van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu

Vakantie in NL

31 December 2015 | Nederland, Brielle

Inmiddels al weer 2 weken terug in het zonnige oz...
Ik kijk met heel veel plezier terug op 2 weken Nederland.

Met Odilia erwtensoep, stroopwafels, filet americain, oliebollen (enz enz) eten en op de fiets door Rotterdam touren - kan me niet herinneren dat dat zo gevaarlijk is! (gelukkig was Odilia een hele veilige gids)

Met Debbie pizza eten bij Angelo Betti en naar Hotel New York - blijft een hele gezellige plek! (volgende keer gaan we ècht stappen)

Met Marijke en Martine een nachtje Nijmegen - verrassend leuke stad! (Marijk, volgende keer doen we het nog een keer over mèt bier)

Gezellig bij pap en mam in Brielle logeren - en al het Nederlandse lekkers eten! (staat gewoon in de kast, wat een luxe)

Met z’n allen kookworkshop bij Pollies Kookstudio in Oude-Tonge - iedereen heerlijk gekookt èn gegeten! (in iedereen schuilt blijkbaar toch een topkok)

Met de meiden Diane, Manon, Marijke, Martine bij de Griek in Brielle eten - weer super gezellig als vanouds! (en wie kom ik daar tegen: Phuong! ze woont al een aantal jaren in Boston US - it's a small world)

Met schoonouders en -opa en Evelien verrukkelijke maaltijd op 1e kerstdag in Oostvoorne - echt kerstgevoel met alle lichtjes, kerstboom en versieringen!

Met nonna, Pia, Chris, pap, mam, Nanine, Sven, Diede 2e kerstdag in Hengelo - heel mooi met 4 generaties en meer dan een eeuw verschil tussen de oudste en de jongste! (love you all so much...)

En natuurlijk met Diede knuffelen! Zo bijzonder om mijn nichtje vast te houden, te zien lachen en tijd met haar door te brengen. Feels like we’re best mates already! Hopelijk duurt het niet al te lang voor ik jullie weer zie.

Iedereen super bedankt voor de fijne vakantie in Nederland. Het was heel moeilijk om weer van iedereen afscheid te nemen, maar toch ook fijn om op zaterdagochtend 2 januari weer in het warme en zonnige Brissie te landen. Om half 7 ‘s morgens een mooie strakblauwe lucht met een stralende zon. Iedereen verklaart me vast voor gek, maar we zijn direct een weekendje weg geweest; kamperen in Binna Burra. :)

• 17 Januari 2016 - 13:12

Nanine:

So, klinkt zeker als een topvakantie! Je bent kerst in oud-beijerland vergeten, dat heb je ook nog gedaan! Geniet ook weer van australie, hopelijk tot snel! Xxxxx

• 17 Januari 2016 - 13:36

Marijke:

Ik mis je nu alweer! Blijft bijzonder hoe dat het na 5 minuten alweer zo 'gewoon' voelt je weer te zien. En reken maar dat we de volgende keer samen bier gaan drinken!! Hopelijk tot snel. X

• 17 Januari 2016 - 19:28

Marleen En Arend :

Ook wij vonden fijn om je weer in de armen te sluiten ,en je een gevoel van thuis te geven .En wij hebben ook een fijne kerst gehad en vergeet de kookworkshop niet HEEL GEZELLIG . Tot gauw in Australie xxxxxxxxxxxxx

• 17 Januari 2016 - 21:59

Martine:

Hi vriendinnetje, was zo vertrouwd en gezellig. En dat na elkaar ruim 5 jaar niet te hebben gezien. Lang level Skype en Whatsapp. Nu hard sparen om je ook in Aussie op te zoeken. Bon siman (goede week toegewenst ). We'll keep in touch xx