5 year Oz anniversary - Reisverslag uit Brisbane, Australië van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu 5 year Oz anniversary - Reisverslag uit Brisbane, Australië van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu

5 year Oz anniversary

06 September 2015 | Australië, Brisbane

6 september 2010 - 6 september 2015
Wow... Time flies... And we're still having fun!

Afgelopen zondag, precies 5 jaar geleden, kwamen we aan in Brisbane. En nu, 5 avontuurlijke jaren later, zijn we hier nog steeds - what an amazing country with great experiences!

5 year Oz anniversary, dat moet natuurlijk gevierd worden. En hoe kun je dat nu beter doen dan in typical ozzie style: beach, camping, fishing, relaxing, camp fire, kite-surfing, en dat allemaal in gezelschap van een aantal goede vrienden.
Heerlijk genoten van een weekend camping trip op Noosa North Shore / Double Island Point. Op zondag zelfs nog verrast door een enorme walvis die besloot om recht voor ons een aantal keer hoog uit het water te springen (uiteraard niet op de foto te krijgen...).

Op naar de volgende 5 geweldige jaren!

• 10 September 2015 - 13:55

Trouwe Volgster:

5 jaar alweer?? Wat vliegt de tijd toch inderdaad.. Gelukkig (still) having fun! Super om jullie avonturen zo een beetje te kunnen volgen. Dat zonnetje en die stranden zien er verleidelijk uit. Springende walvissen kan een mens nooit genoeg van krijgen, wist iemand wat voor walvis het was? Mega-ervaring! Hier gaan we langzaam richting herfst met nog af en toe wat mooi nazomerweer.. Weinig kamperen hier, dat kun je toch echt beter daar doen! :-) update je verder wel via WA. Groetjes! X Ook van Sven en Truus

• 10 September 2015 - 19:15

Marleen En Arend:

Lieve Kinderen waar blijf de tijd 5 jaar in Aussie dat prachtige land. Ben soms wel eens jaloers maar Holland is ook mooi. Ik hoop dat jullie nog lang mogen genieten van dat mooie land wij doen het als we in februarie naar jullie toe komen .
    Lieve Kids geniet DIKKE KUS van je moeder en schoonmoeder en ook van Arend
    Wij houden van jullie
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 10 September 2015 - 20:50

Martine:

Woohoo congrats Ozzies! Op naar nog vele mooie jaren en avonturen. Ik hoop ook nog een bezoekje aan jullie te brengen...eerst maar starten met sparen ;-)

• 10 September 2015 - 20:57

Dave:

hoe heb je dat geregeld met visum en geldzaken ??? ikzelf vertrek eind dit jaar 28/12/15 ben nu aan het alles voor elkaar te maken wacht met spanning op reactie alvast bedankt

DAVE

• 10 September 2015 - 23:00

Vanessa:

5 jaar! wow! dat gaatecht weer snel zeg!! Noosa is idd een prachtige plek om dat te vieren :) Blijft trouwens vreemd om die lege (mooie) stranden te zien!

• 11 September 2015 - 05:48

Dave, wat is je email adres?