Van Helidon naar Crows Nest - Reisverslag uit Crows Nest, Australië van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu Van Helidon naar Crows Nest - Reisverslag uit Crows Nest, Australië van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu

Van Helidon naar Crows Nest

06 Juni 2015 | Australië, Crows Nest

Vorige week maar weer eens een nieuw gebied ten westen van Brisbane verkend.
En dit hebben we leuk kunnen combineren met een catch-up met Robert en Cisca (uit Port Macquarie).

Vrijdagmiddag rond 4 uur begon het weekend en zijn we naar Gatton gereden (1u ten westen van Brisbane) waar we Robert en Cisca opgezocht hebben die daar het weekend bij hun dochters doorbrachten.
Vrijdagavond lekker gegeten in de lokale pub en gezellig bijgekletst. Vrijdagnacht konden we gelukkig bij hun in het “studentenhuis” blijven slapen (winter in het binnenland = best koud).
Zaterdag zijn we met met z’n 2tjes op pad geweest en hebben we een 4WD trip gedaan door het National Park van Helidon naar Crows Nest. Hele mooie omgeving!

Omdat we de temperatuur ‘s nachts toch niet erg comfortabel vinden in het binnenland (rond 0 gr) hebben we toch maar besloten om niet te gaan kamperen. En omdat het niet zo heel erg ver bij Brisbane vandaan was, zijn we zaterdagavond weer naar huis gereden.

Erg gezellige en geslaagde avond/dag geweest!

• 04 Juli 2015 - 15:47

Chris:

En weer een mooie trip! Volgens mij genieten jullie er flink van.... en gelijk hebben jullie.
    In ieder geval tot bij het volgende verslag, Chris