Soooo excited!!! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu Soooo excited!!! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu

Soooo excited!!!

Blijf op de hoogte en volg

02 Mei 2015 | Australië, Brisbane

Zo veel exciting nieuws!
Super leuke gebeurtenissen en ontwikkelingen die ik graag met jullie/iedereen wil delen:

Odin heeft Shellee ten huwelijk gevraagd! Woohoo, eindelijk! Op een van de meest romantische plekken op aarde: Whitehaven Beach (Whitsunday Islands). En dit moet zeker een van hun gelukkigste dagen geweest zijn, want er was die dag ook nog eens toevallig een professionele fotograaf aanwezig – amazing foto’s!

Debbie & Onno gaan over 2 weken trouwen, op vrijdag 15 mei 2015. Bedankt voor de uitnodiging en ik zou er heeeeeel erg graag bij willen zijn... Helaas is 17.000km nog steeds een erg grote afstand :(
Ik stuur wat Australische zonneschijn naar jullie toe, hopelijk wordt het een fantastische dag. Heel veel geluk samen!

Odilia’s due date komt heel erg dichtbij (eind mei)! Kan niet wachten om dit kleine ventje te zien. In levenden lijve zal nog even duren, maar hopelijk bereiken de beelden (Skype, foto’s) Australie wel zo snel mogelijk. Gelukkig hebben we elkaar niet zo heel lang geleden nog gezien op Bali.

And last but zeker not least:

Ik word TANTE!!!
Mijn "kleine zusje" verwacht in oktober haar eerste. Ja, kleine zusjes worden ook een keer groot ;-)
Zoooo spannend!
Helaas zal de rol van suikertante wat lastig gaan worden, maar ik ga heel erg mijn best doen!
En hoe cool is t om te kunnen zeggen dat je een tante in Australie hebt?!?

Al gebeuren deze laatste drie exciting moments op grote afstand, toch maakt het ons ook in Australie zoooo blij!

  • 02 Mei 2015 - 14:18

    Zusje:

    Hey tante,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 03 Sept. 2010
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 68148

Voorgaande reizen:

05 September 2010 - 30 November -0001

Simon & Lisette down under!!

Landen bezocht: