Vakantie met Odilia op Bali :-))) - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu Vakantie met Odilia op Bali :-))) - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu

Vakantie met Odilia op Bali :-)))

24 Januari 2015 | Indonesië, Lovina

Scooter rijden...
Tropische eilandjes...
Fun...
Laugh...

Je zou denken dat dit de steekwoorden zijn van de ultieme vakantie, maar nee hoor, het kan nog veeeeeeel beter:
Dit alles hebben we namelijk mee mogen maken op... BALI!!!
Maar wacht, het wordt nog veel beter...
Samen met ODILIA EN STEEF!!! (en ...?)

Echt super leuk en gezellig om elkaar weer te zien; en deze keer gelukkig wat langer dan een paar uurtjes.

Bali was ook erg leuk.
In de eerste week zijn we in de buurt van Lovina verbleven (villa Bima Sena), aan de noordkant van het eiland. Rustige week gehad, dagtrips gedaan: rondtrip in de omgeving (naar de tempel uit de film Eat-Pray-Love en naar de Gitgit waterval), snorkelen bij Menjangan Island. En de andere dagen lekker in de villa / bij het zwembad ge-relax-ed omdat het zo'n fantastische accommodatie was. Wat een luxe! We hebben ons voor een week "miljonairs" gevoeld in deze prive villa met 7 staff (2 meiden die kok/cleaner waren, 2 driver/security, villa manager, 2 gardener/security) die elke dag voor ons klaar hebben gestaan.
Tweede week in de buurt van Ubud verbleven (villa YinYang), in het zuidoosten van Bali. Vanaf daar hebben ook een aantal trips gedaan: dagje Ubud, dagje Seminyak/Echo Beach/Tanah Lot, dagje Nusa Lembongan/Ceningan (waar we gesnorkeld en ge-scooter-ed hebben), en een dagje Jimabaran Beach Club en Rock Bar.

En natuurlijk weer veel te veel mooie foto's gemaakt; hopelijk geven onderstaande foto's een indruk van hoe fantastisch deze vakantie is geweest!

• 13 Februari 2015 - 16:05

Zusje:

Ow wow! Wat een mooie plaat(s)jes! Ik dacht dat ik van de tropische bestemmingen was... Maar jullie volgen mijn goede voorbeeld zie ik ;-) ;-) Bali stond al op de lijst, maar nu wat hogerop!! Wat een mooie bestemming, hoor graag de do's and dont's tegen die tijd, al zie ik weinig dont's zo op het eerste gezicht :-P Sueprtof om te lezen en te zien!

Odilia en Steef gefeliciteerd! :-D XXXX

• 13 Februari 2015 - 18:25

Marleen En Arend:

Hoi Kid , wat een prachtig mooi land GEWELDIG en veel mooie avonturen hebben jullie daar weer beleefd mooi hoor dat zwembad tegen de zee aan tenminste zo ziet dat er uit geweldig geniet er van mooi dat we zo een beetje mee kunnen genieten met jullie
    groetjes xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx