Partyyyyyyy! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu Partyyyyyyy! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu

Partyyyyyyy!

18 Oktober 2014 | Australië, Brisbane

Afgelopen weken niet veel weg geweest, maar wel een aantal leuke "feestjes" gevierd.

Max & Paola zijn getrouwd! 's Middags eerst de trouwplechtigheid in de kerk in Wynnum, daarna dineren en feesten in de Hillstone.
Wow, wat een fantastische dag...
Voor geinteresseerden: wedding highlights video:

September is ook de maand van het Brisbane festival, met als afsluiting Riverfire! Samen met Odin & Shellee en Bede & Laura naar de stad geweest om dit half uur durende spektakel te bewonderen.

Op het werk hebben we ons ingezet voor de jaarlijkse Red Nose Day van SIDS & Kids (CUA is hoofdsponsor voor deze organisatie).
CFO Tony Taylor was verkleed als Dorothy The Dinosaur (van The Wiggles) en Peta en ik waren zijn "helpers". Met een rode pruik, een rode neus en een rood t-shirt aan hebben we de hele ochtend geld ingezameld voor SIDS & Kids.