4th great weekend in a row! - Reisverslag uit Conondale, Australië van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu 4th great weekend in a row! - Reisverslag uit Conondale, Australië van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu

4th great weekend in a row!

03 Mei 2014 | Australië, Conondale

Al weer een geslaagd weekend achter de rug! De 4e op rij!

Voor het weekend 3/4 mei hadden we een 4wd trip georganiseerd en via een facebook event vrienden uitgenodigd om deel te nemen aan de trip.
Uiteindelijk zijn we met 10 man/vrouw (Darryl & Tracey, Anthony, Tony & Mandy, Mayo & Kaz, Peter, en wij 2en) in 5 auto's op pad gegaan.

Zaterdag een track door de Glasshouse Mountains gedaan, en daarna een stuk door Conondale National Park gereden.
's Avonds op een camping langs de Mary River gekampeerd (Cambroon Caravan Park).
De volgende dag, op advies van de camping beheerder, zijn we door het State Forest over de berg bij de camping gereden.
Super mooi! En gezellig! We love Australia!

Uiteraard weer veel te veel mooie en leuke foto's gemaakt; begevoegd een kleine selectie.
Voor geinteresseerden: op Simon's Facebook page en op https://plus.google.com/u/0/photos/+KazBeneville/albums/6009522405488661265?sort=1 staan nog veel meer foto's en video's.

Helaas was dit wel de laatste trip with our beloved fourby... :-(
Afgelopen week verkocht...
Na alle fantastische avonturen die we met deze auto hebben beleefd, was het toch best een beetje moeilijk om afscheid te nemen.
Maar hopelijk beleven we met de volgende weer allerlei nieuwe mooie avonturen!

• 14 Mei 2014 - 19:14

Arend:

blijft toch een leuk vacantieland ,als ik je foto,s zie lijkt het 1grote zandbak waar je in rondtoert
    wellicht dat we volgend jaar een poosje bij jullie komen