HAPPY NEW YEAR!!! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu HAPPY NEW YEAR!!! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van simonlisettedownunder - WaarBenJij.nu

HAPPY NEW YEAR!!!

03 Januari 2014 | Australië, Brisbane

Wij wensen iedereen de allerbeste wensen voor 2014!

Nog een korte terugblik op onze laatste activiteiten van 2013:

Barbeque is Sandgate
Gewoon zomaar, met wat vrienden (waaronder Odin & Shellee, Bede & Laura, Stephen), lekker ge-bbq-ed in Sandgate.

Ozzie xmas
Inmiddels onze 4e kerst down under, maar het blijft gek om kerstversiering op te hangen op een snikhete dag (35 graden). Gelukkig hadden we toch nog een witte kerst - zeer plaatselijk, alleen bij overbuurman Andrew in de voortuin ;-)
Ook hadden we Charles te logeren - kat van Odin & Shellee, ze zijn op vakantie naar Nederland... Brrrr, koud! Onbegrijpelijk, haha!

CUA
Zowel de xmas party (Pink Ladies) als de xmas morning tea was GE-WEL-DIG! Lots of fun!

QLD summer storm
Deze keer kwam de summer storm met hagel... Hagelstenen zo groot als stuiterballen!! Wel van korte duur; 10 minuten later hadden we weer een strakblauwe lucht. Echt heel gek...

Bribie Island
Jetski trip naar/rond Bribie Island - zon, zee, strand: heerlijk!

NY's eve
Weer een ozzie style night/ervaring: we zijn naar Shafston Hotel geweest en daar een stel aardige mensen ontmoet. En heel toevallig: Julie werkt ook bij CUA! Small world... Craig en Julie hebben ons daarna uitgenodigd om naar hun appartement te gaan om vuurwerk te kijken. Echt super aardig! Dus zo hadden we uiteindelijk een supergezellige avond/nacht!

Dag lieve opa :-(
Helaas hebben we eind 2013 afscheid moeten nemen van mijn lieve opa. Hij is op 93-jarige leeftijd thuis rustig overleden. Het blijft een schok en een verdrietig bericht. En dan maakt de afstand het nog moeilijker. Maar we hebben het geaccepteerd en we hebben er vrede mee dat hij op zo'n rustige manier is vertrokken. Always in our hearts - dag lieve opa...